Autoryzowany dealer Yamaha

Wiadomości Yamahy

10 maja 2016

NIEZWYKŁY SILNIK ZABURTOWY YAMAHA F350 W NOWEJ ODSŁONIE

Od czasu prezentacji rynkowej F350 zawsze przewyższał oczekiwania klientów – i dziś nadal pozostaje dumnym liderem oferty 4-suwowych silników zaburtowych Yamahy. W celu uhonorowania nieprzerwanego ciągu sukcesów tego flagowego zaburtowca w gamie czterosuwów, Yamaha prezentuje dziś najnowszą generację F350, wyposażoną w nową obudowę z modnym zdobieniem, zaprojektowaną wyłącznie dla tego modelu.

Widoczna na obudowie litera „V” symbolizuje potężną konfigurację jednostki V8 o pojemności 5,3 l, zaś płaskie domknięcie nad literą ma podkreślać jedną z najłatwiej zauważalnych i najbardziej cenionych cech tego silnika: niezwykle płaski przebieg wykresu momentu obrotowego. Dla każdego użytkownika oznacza on natychmiastową, płynną i nieprzerwaną dostępność mocy w pełnym zakresie prędkości obrotowych, bez nagłych zmian siły napędowej, co tak często się przytrafia innym, mniej wyrafinowanym technicznie silnikom. M.in. z tego powodu F350 od pierwszej chwili swej obecności na rynku od nowa zdefiniował pojęcie mocy dla jednostki pływającej, zapewniając moment obrotowy i moc na poziomie, jaki nigdy przedtem nie był osiągalny w dużych łodziach pełnomorskich.

Co więcej, dzięki możliwości zastosowania w pełni zintegrowanego systemu sterowania łodzią Yamaha Helm Master®, silnik F350 może być instalowany podwójnie, a nawet potrójnie, zapewniając wyjątkowo łatwe manewrowanie dużą jednostką.

Dane techniczne Yamaha F350A

    Silnik V8 o kącie rozwarcia 60° i pojemności  5330 cm3, wyposażony w technologie DOHC
    Konstrukcja 4-suwowa, 4 zawory na cylinder (32V)
    Zmienne fazy rozrządu VCT
    Precyzyjna elektroniczna regulacja przepustnicy i przełączania biegów
    Podwójny układ wydechowy In-Bank™ ze zintegrowanym kolektorem
    Wielopunktowy wtrysk paliwa EFI (Electronic Fuel Injection)
    Bezpośredni zespolony układ zapłonowy oraz izolowana pompa paliwa
    Super wytrzymała obudowa przekładni
    Odkuwane uchwyty silnika z nadwymiarowym mocowaniem
    Zaawansowana ochrona antykorozyjna UCP-II
    Yamaha Digital Network System
    Elektroniczny zestaw cyfrowych wskaźników Yamaha
    Regulacja prędkości obrotowej przy trollingu
    System diagnostyczny Yamaha
    Zaawansowany system osuszania obudowy
    Odkuwane tłoki – anodyzowane i powierzchniowo utwardzane
    Żłobione tuleje zewnętrzne cylindrów
    Dostępny model ze śrubą przeciwbieżną
    Śruba napędowa Saltwater Series XL z układem tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
    System antykradzieżowy Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
    Długość wału: X = 25 cali, U = 30 cali
    Masa ze śrubą: F(L)350 AETX: 356 kg
    Masa ze śrubą: F(L)350 AETU: 364 kg
    Moc na śrubie: 350 KM


Szczegóły dostępne na stronie www.yamaha-motor.pl.